Liefde in Thailand! <3

De titel van dit verhaal heet niet voor niets liefde in Thailand. Want dat was het, één en al liefde! Thailand is zo een mooi land dat het bijna niet anders kan. Wij zijn wezen backpacken in Thailand voor twee weken lang. Wij hebben naar ons idee een onwijs mooie route gemaakt die je in twee weken makkelijk kunt doen. Onze backpack trip ging als volgt:

• Amsterdam Schiphol: natuurlijk begonnen wij onze reis op schiphol. 11 uur vliegen naar Thailand. Eerste stop is Bangkok Airport!
  • Bangkok: eenmaal aangekomen in Bangkok Thailand. ’s Ochtends vroeg kwamen we aan in Thailand. De zon begint langzaam op te komen en wij komen binnen in Thailand. Mooier dan dat kan eigenlijk niet. Bangkok staat bekend om zijn tuktuks, grote gebouwen, budha’s, China Town, Koa San Road en nog veel meer: lees hier meer over Bangkok.

Tempel in Bangkok Thailand

• Chiang Mai: en naar het noorden gaan we met de nachttrein zodat we geen tijd verliezen! Wij zijn vooral naar het noorden gegaan omdat we graag in de jungle activiteiten wilden doen zoals Ziplining en ook vooral voor de dieren die we hier konden zien. Lees hier meer over Chiang Mai.

Thailand Chiang Mai

• Phuket: next stop! Phuket het mooie eiland met een dramatische historie. Het leuke aan Phuket was dat we hier even op adem konden komen, lekker een scootertje huren en gaan met die banaan. Veel hebben we hier niet gedaan maar dit party eiland kan je eigenlijk niet missen in je trip in Thailand: lees hier waarom Phuket.

Strand Phuket

• Koh Phi Phi: mooiste eiland van Thailand! Misschien wel één van de mooiste eilanden van de wereld als je het mij vraagt! Wij zijn gaan duiken bij het eiland en hebben hier de mooiste zeedieren gezien. Niet alleen de onderwaterwereld is hier geweldig maar ook de bovenwereld is prachtig! Neem een villa aan het strand en geniet ’s avonds van het geluid van de zee. Lees hier meer over Koh Phi Phi.

Koh Phi PHi

• Krabi: langzaam onderweg naar huis hebben we een tussenstop gemaakt in Krabi. Erg leuk om hier langs marktjes te lopen en vooral lekker te relaxen. Een mooi strand hebben we hier niet echt gevonden maar wij waren hier ook maar één nacht.
  • Bangkok: terug naar huis helaas! Zoals je hier boven kunt zien hebben we een hele trip achter de rug gehad. Wij wisten van tevoren niet goed waar we heen gingen. Alleen Bangkok stond bij ons op de planning verder hebben we ons laten meeslepen door andere backpackers of door onze Lonely Planet. Dus mijn tip is ga naar Bangkok en maak de mooiste reis van je leven! Dat was het in ieder geval voor mij!